[CC-czech] česká verze licencí CC

Petr Jansa Petr.Jansa at mujmail.cz
Sun Jun 1 21:54:57 BST 2008

Ahoj Marku a ostatní,

u příležitosti dne dětí jsem dokončil českou verzi licence a poslal ji
JUDr. Holcové. Protentokrát se na ni bude dívat optikou vedoucího DP -
tj. měla by mě upozornit na úplné nesmysly, ale je pravděpodobné, že tam
zůstanou věci, které by ona osobně řešila jinak. Pokud vyplavou na
povrch, zkusím je zachytit do poznámek a dát k dispozici spolu se svou
verzí návrhu. Jinak bude určitě záhodno JUDr. Holcovou nebo Ústav
autorského práva jako takový oslovit znovu v rámci dalšího
připomínkování.

Termín konec června platí, v závislosti na tom, kdy mi JUDr. Holcová
dodá své připomínky, by text mohl být k dispozici i dříve.

Do diplomky bych kromě toho, co už bylo v té předchozí práci SVOČ rád
rozvedl následující témata:

- platnost pasáží licence věnovaných vyloučení odpovědnosti
- zánik licence z důvodu porušení
- ukončení distribuce díla autorem
- komerční a nekomerční využití - mj. otázka, zda lze považovat licence
CC za nakladatelskou licenční smlouvu
- praktické důsledky nejednotného rozsahu jednotlivých národních verzí
licencí

Když vás napadne nějaké další téma, na které bych se mohl v rámci
diplomky podívat, dejte mi, prosím, vědět.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Petr

-
Petr Jansa