[CC-czech] prezentace CC v ramci Tydne vedy a techniky

Marek Tichy tichy at iure.org
Mon Jun 30 14:33:20 BST 2008

Ahoj Deniso,
diky moc.
> Napadlo me, ze by Tyden byl idelni prilezitosti na propagaci CC licence,
> hlavni navstevnici jsou z rad stredoskolske mladeze z cele CR a siroka
> verejnost, projde tam nejakych 5000 lidi.
> Jak to udelat: napada me nejaka pekna nastenka, co tam bude pro vsechny +
> nekolik prednasek/workshopu pro ty stredoskolaky a verejnost.
Vyborny napad, ja miluju nastenky. Nekolik prednasek nevim, ale treba
tak dve by se udelat daly. Co pro to mame udelat ?
> Verim take,
> ze by CC zmimnili i umelci a dalsi prednasejici k open source softwru,
> kteri se budou ucastnit. Je ovsem realne, ze do listopadu 2008 tu licenci
> budeme mit?

V listopadu uz snad proboha licenci mit musime. Do knizky s CD, ktera
jde do tisku ted, a na pultech bude zacatkem rijna, jsem uz dal odkaz na
cesky port verze 3.0.
Ja uprime receno moc neverim, ze se vubec vyskytnou nejake smysluplne
pripominky. Vy nekdo mate nejaky konkretni priklad nejake namitky ?

> Pokud jsou i dalsi napady, co za prednasky udelat, budu rada.

IuRe si tam rado udela prednasku o ochrane soukromi, jeste nevim o cem
konkretne, ale my mame tech temat hodne. Domluvime se ...