[CC-czech] navrh zkraceneho zneni CC licenci

Marek Tichy tichy at iure.org
Mon Sep 1 10:28:40 BST 2008

Také zdravím, sdílím vámi své vlastní dílo odvozené remixem z vašich děl.

Kromě mého odporu k následujícím výrazům:

sdílet -  v češtině evokuje rozdělení na díly, CC je naopak zaměřena na
díla, kterých neubývá
remixovat - učitel, který k vybraným kapitolám dopíše pár vlastních,
remixuje ?
dílo odvozené - běžný člověk odvozuje snad jen v matematice (logice) ?

se shodneme. Výrazem "zpřístupněte" si moc jist nejsem,  i když  mi
připadá, že nejlíp vystihuje podstatu.

PS: Psal mi šéfredaktor rootu Kačmar, něco napíše. Taky vydáváme
tiskovku za IuRe

 Mějte se