[CC-czech] navrh zkraceneho zneni CC licenci

Petr Jansa Petr.Jansa at mujmail.cz
Mon Sep 1 11:09:13 BST 2008

Díky, mě se syntéza líbí, mám jen dvě připomínky:

u REMIX a ND se mluví o "celém díle", což je zavádějící, protože protože
celé dílo je možno zařadit do souborného díla už v rámci Share -
navrhujuju např. místo
"Nezasahujte do díla - Toto dílo nesmíte pozměňovat, doplňovat, využívat
celé nebo částečně v jiných dílech"

"Nezasahujte do díla - Toto dílo nesmíte upravovat, doplňovat nebo jinak
zasahovat do jeho celistvosti.

druhá věc je kosmetická:

místo "Zpřístupněte dílo ostatním" "Zpřístupněte upravené dílo"

Petr